מטבחים אנגליים

הידור מאופק בניחוח ישן, עץ מלא עם רמת גימור גבוהה במיוחד ואצילות חמה ועוטפת – זו התחושה המתקבלת כאשר נכנסים אל מטבח אנגלי.
מטבח זה, הצבוע על פי רוב גוונים בהירים, אך לעתים גם בגוונים כהים כמו כחול עמוק או ירוק בקבוק, משדר כל כולו טעם של תה אנגלי של אחר הצהריים. אם אתם אנגליים – תרגישו בבית. אם אינכם, תהיו בטוחים שתרצו להיות.

מטבחים אנגליים יכולים להיות מזוהים עם תקופות עבר, אולם למעשה הם כל הזמן באופנה.

מטבחים בסגנון אנגלי הם מטבחים של ניגודים משלימים – הם פורמליים ומוקפדים אך נוחים ופונקציונליים, הם מודרניים אך מסורתיים, הם מקנים תחושה של ישן, אך מאובזרים במיטב האבזור המודרני.

העיצוב שלהם עדין ומדויק, ועם זאת עשוי מעץ מלא המזוהה עם פינות מעוגלות ורכות. מטבח אנגלי  מעוצב באופן מוקפד מבלי לפגוע ביעילות העבודה או בנוחות השימוש.

מטבח אנגלי כפרי – אלגנטי, מוקד ונוח

מטבח אנגלי כפרי מזוהה עם תפאורות שלקוחות ממאה אחרת, אך המציאות היא שגם כיום מדובר בטרנד חם ונחשב, ולו בזכות התחושה האצילית שהמראה ההרמוני והמוקפד משדר, בזכות החומריות הבלתי מתפשרת, בזכות ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ובזכות ההידור המאופק שמצליח לשדר יוקרתיות ופרקטיות באותה נשימה.

מטבח אנגלי כפרי

ניגודיות מרשימה

רבים נוטים לתפוש את המטבח האנגלי כפרי כחגיגה של ניגודים שפשוט עובדים נהדר ביחד, וזאת כי לצד העובדה שהמטבח שומר נאמנות למסורת, הוא גם כולל את מיטב החידושים הטכנולוגים שניתן למצוא מבחינת אבזור.

בנוסף, לצד העובדה שהוא עשוי מעץ מלא, הוא זוכה לרמת גימור מעודנת, עדינה ורכה, כולל פינות מעוגלות, חריטות וחזיתות בעבודת יד מוקפדת, ובקיצור- עבודת נגרות אמיתית.

נאמנות למקור

גם אם מטבח אנגלי כפרי מגיע אלינו ממחוזות אנגליה של לפני עשרות שנים, הוא עדיין מככב בארץ – הרחק מארץ היעד, וכאשר העבודה באמת מושקעת ונאמנה למוטיבים המקוריים, ניתן לחוש שמדובר בדבר האמתי, ללא שום חשיבות למרחק הגיאוגרפי.

מטבח אנגלי – חלום שמתגשם

מטבחים אנגליים הם כל מה שתחלמו עליו וכל מה שמשפחות חמות, לא רק אנגליות, היו רוצות אצלן בבית. מטבח בסגנון זה הוא לא רק נוחות, פונקציונליות, איכות וסגנון, אלא מה שנוצר כאשר כולם חוברים יחד – אווירה.

דמיינו לעצמכם רחוב סואן, תאי טלפון אדומים ואוטובוס קומתיים הממהר להסיע תיירים ומקומיים לתחנה הקרובה. עכשיו דמיינו לעצמכם כפר חקלאי קטן ובו קוטג'ים שלווים מנקדים את משטחי הירק… בשני המקרים תמצאו במרכז הבית מטבח אנגלי, האוסף אליו את דיירי המקום בסגנון מזמין ומלטף.

אולם מטבחים אלו חצו מזמן את גבולות אנגליה והממלכה המאוחדת אל העולם הגדול. הם השפיעו רבות על עיצוב המטבח האנגלי והתקבלו באהדה רבה גם בישראל – בה פונקציונליות וחידושים לצד זיקה לעבר מתקבלים בזרועות פתוחות.

קל להתאהב במטבח זה גם הודות לשילובים המעניינים שהוא מאפשר: קווים חדים וידיות מעוגלות, צבעי ארון בהירים לצד משטחים או יחידות בודדות בגוון כהה ועץ, שטחי אחסון סגורים לצד שטחים פתוחים וביניהם מדפים, סלסלות או ארונות בשילוב זכוכית.

העיצוב אינו מסתיים באלמנטים השונים. לאחר הקמת המטבח מוזמנים דיירי הבית לקשט אותו, אך בעדינות, מבלי לפגוע באצילות הקלאסית שלו וביעילות הרבה שהוא מאפשר בזמן העבודה.

Touchwood אימצה את המטבח האנגלי, בשילוב השפעה של ה – SHAKERS – סגנון כפרי ופשוט, אך מאוד מוקפד ומינימליסטי – הוא מזוהה עם סגנונה המרכזי של הנגרייה ומוצע לקהל הרחב.

מטבח אנגלי כפרי

מטבחים אנגליים הם בראש ובראשונה מטבחים שמעוצבים בהתאמה אישית. בעולם שבו אנחנו נחשפים יותר ויותר למטבחים המיוצרים בקווים מתועשים, ובפס ייצור המשחרר דגם-אחר-דגם-אחר-דגם, לקוח הקצה עלול בהחלט להתקשות במציאת המטבח הנכון עבורו.

על כן, הדבר הראשון והחשוב הוא לרכוש מטבח מחברה שמתייחסת לכל מטבח שיוצא תחת ידיה כ"יחיד ומיוחד". זאת, תוך התכתבות עם האופי של דיירי הבית, טעמם האישי, רצונותיהם וכמובן חלומותיהם. עיצוב מטבח אנגלי בהתאמה אישית הוא השלב הראשון והבטוח בדרך לעיצוב הנכון עבורכם.

בעיצוב מטבח בהתאמה אישית אתם יכולים להתאים את ארונות המעטפת לחלל, להתכתב עם זרימת האור (הטבעי או המלאכותי), להתחבר לחללים משיקים בבית (כמו לדוגמה הסלון או המרפסת/הגינה) וכדומה.

איכות המושגת בעבודת יד

מטבח אנגלי הוא מטבח שמורכב בעבודת יד על ידי נגרים מקצועיים. הדברים באים לידי ביטוי לא רק בנראות הייחודית אלא גם באיכות המוצר הסופי. כשהמטבח מתוכנן בקפידה לפי צרכיכם ומורכב על ידי נגרים בעלי ניסיון עתיר שנים, התוצאה המתקבלת היא מטבח מיוחד ואיכותי. מטבח בעל אורח חיים רב המציג עמידות גם תחת שימוש משמעותי לאורך השנים. 

עוד על מטבח אנגלי

מטבח אנגלי מסורתי

מטבח אנגלי מסורתי

מטבח אנגלי מסורתי הנו מטבח שעשוי מעץ מלא, לרוב בגווני לבן או בגווני פסטל בהירים (אם כי כיום גם גוונים כהים נכללים), כל פרט בו

מטבח אנגלי קטן

מטבח אנגלי קטן

המטבח האנגלי מהווה מקור השראה עבור שלל אנשים שעומדים לעצב את מטבח החלומות שלהם, וזאת כי יש משהו מאוד נכון במראה המוקפד, האיכותי, השמרני, היוקרתי,

מטבח אנגלי לבן

המטבח האנגלי הנו מטבח שבמבט אחד מבהיר שהוא לוקח למסע בזמן ואף לעבר תרבות מכובדת שאט אט נמוגה מהעולם, בו ספל התה שמוגש בכוס חרסינה

מטבח כפרי מודרני

מטבח אנגלי מודרני

המטבח האנגלי הינו מעודן ואצילי, איכותי ושקט, מושקע ומרשים, מגיע אלינו מרחוק וטעון בשלל אלמנטים מסורתיים, אך יחד עם זאת הוא גם רלוונטי בארץ בשנת

צור קשר

לפגישת יעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם:

או התקשרו 072-3902666

מטבח מודרני עם אי
לקבלת קטלוג המטבחים 2021 לעיונך בזמנך הפנוי