מטבח כפרי אפור

המטבח הכפרי מעניק תחושה של ביתיות, של בית בכפר, של איכות ללא פשרות, של יוקרה ובעיקר של חיבור לטבע, וזאת כי הוא עשוי מעץ אמתי ועומדת מאחוריו עבודת יד ומסורת שעוברת מאב לבן.

אי לכך רבים בוחרים במטבח כפרי, בין אם הם מתחברים לעיצוב הכפרי ובין אם הם מתחברים לעיצוב יותר מודרני, במקום אשר בו אנו מבשלים ומתאספים, זה רק הגיוני שנרצה להיות מוקפים בעיצוב שיש מאחוריו מסורת, שמגיע ממחוזות כפריים ושמשרה אווירה נינוחה ומזמינה.

פרקטיות ונראות

המטבח הכפרי מאוד פרקטי ובאותה נשימה מאוד חכם ומתקדם – מטבח כפרי מעניק מענה מלא לכל צורך, רצון ואילוץ. הוא ארגונומי, מתחשב בתרחיש משתמש, ומבחינת עיצוב תגלו שבאמצעות מגוון תוספות קלות הוא מצליח להעניק הרבה עושר ותחושה של יוקרה, כך שבכל מטבח כפרי תמצאו תוספות קטנות ויחודיות שעושות הבדל גדול, קרי תוספת של ידיות בעבודת יד, עבודת פרזול וכדומה.

הצבע האפור

בוחנים מטבח כפרי אפור? ובכן כיום הצבע האפור הוא ללא ספק הלבן החדש. אומנם מדובר בצבע קר, אך גם מדובר בצבע שמשדר ניקיון ושמשתלב נהדר עם גווני פסטל (מאוד פופולאריים כיום). בנוסף, כאשר הצבע האפור מגיע על גבי טקסטורה של עץ הוא מעט מתרכך, כך שהשילוב שנוצר בין החומר החם לצבע הקר מהווה תוצאה מרתקת, כזו שמאפשרת הרבה משחק עם תוספות, קרי אי, צמחייה, מוצרי חשמל ותאורה.

לפגישת יעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם:

או התקשרו 072-3902666

מוצרים נוספים:

מטבח כפרי ירוק

מטבח כפרי ירוק

המטבח הכפרי משרה אווירה רגועה, חמימה, נעימה, ביתית ומזמינה. כמו כן, למרות שהעיצוב הכפרי מלווה אותנו לאורך שנים רבות, הוא

מטבח כפרי לבן

מטבח כפרי לבן

לבן הינו צבע פופולארי בעיצוב מטבחים ובמטבח הכפרי בפרט. מטבח כפרי לבן בא להצהיר שמדובר במטבח ששומרים בו על הניקיון,

מטבח כפרי מודרני

מטבח כפרי תכלת

מטבח כפרי תכלת הנו מטבח שמאוד טרנדי כיום. לא רק שמטבח כפרי מעץ מלא מאז ומתמיד היווה את הרף הגבוה

מטבח פרובנס כפרי

מטבח כפרי שמנת

המטבח הכפרי הנו מטבח שמבוסס על חומרי גלם איכותיים וטבעיים. אין מדובר בעוד מטבח שנראה כאילו עשוי מעץ טבעי, אלא

מטבח פרובנס אפור

מטבח כפרי אפור

המטבח הכפרי מעניק תחושה של ביתיות, של בית בכפר, של איכות ללא פשרות, של יוקרה ובעיקר של חיבור לטבע, וזאת

יכול גם לעניין אותך:

מטבח מודרני עם אי
לקבלת קטלוג המטבחים 2021 לעיונך בזמנך הפנוי