מטבח מעץ מלא – הבחירה הטבעית

מטבחים מעץ מלא נעשים פופולריים יותר ויותר והדבר מקבל משנה תוקף בקרב לקוחותינו. מטבחים עץ מלא הם קלאסיים, אלגנטיים ומסורתיים, המלווים אותנו עשרות שנים בתחום עיצוב המתבטחים.

יותר ויותר לקוחות מעדיפים מטבח מעץ מלא, מרגישים שעבורם זהו הדבר האמיתי ומוותרים על התחליפים המהונדסים וחסרי הנשמה, אשר צצים חדשות לבקרים.

מטבח מעץ מלא הבנוי מחומרי גלם איכותיים ובשיטות עבודה מסורתיות הוא מטבח מוקפד יותר ועלותו, המושפעת גם מסוג העץ הנבחר, גבוהה יותר.

בניית המטבח דורשת מקצועיות וידע מעמיק. שלב התכנון, כמו גם הביצוע, מחייב בעל מקצוע המכיר את תכונות העץ מלפני ומלפנים ומתחשב בהן.מטבח מעץ מלא

כחברה אשר שמה הולך לפניה בתחום הנגרות הקלאסית, משכה אליה Touchwood עם השנים אנשים אשר ביקשו ללמוד במקום מהי נגרות אמיתית. נגרים מומחים אלו מנוסים בבניית מטבחים מחומרי גלם איכותיים, על כל פרט ופרט המשתמע מכך.

אנו מרבים לעבוד עם עץ אלון צרפתי אשר מיצב את מעמדו במהלך השנים כעץ הבית, בעיקר הודות למראהו הייחודי והיופי הגלום בו. גם לאפשרויות הגימור הרבות ולתכונות נוספות של החומר תרומה משמעותית למראם של מטבחי העץ המלא, המייפים בתים רבים כל כך.מטבח מעץ מלא כפרי

מטבחים כפריים מעץ מלא – הבדל גדול ומשמעותי

החום והיופי של מטבחים כפריים מעץ מלא כגון אלון צרפתי פשוט אינם ניתנים לחיקוי. בין אם החומר הוא בגווני העץ או צבוע בגוון אטום – התוצאה הסופית אינה ניתנת להשגה בדרכים אחרות. אין תחליף לשימוש בחומרים טבעיים ולעיבודם בעבודת יד, וכל ניסיון להגיע לתוצאה דומה בחומרים תחליפיים ובעיבוד מתועש נועד מראש לכישלון.

מטבח מעץ מלא, המהווה מרחב נעים, מזמין ונוח במיוחד לשימוש, הוא נצחי ולא יצא מהאופנה. הארונות יהיו כאן גם בעוד מאה שנה ויותר – צבועים מחדש, ממוחזרים או מחודשים, אך עם אותו חומר הגלם בדיוק ואותה איכות מובהקת.

גוף הארונות – איכותי אף הוא – נבנה מלבידי ליבנה. כל חלקי החזית כגון דלתות, קרניז, במות וכדומה – מעץ מלא.

מטבחים העשויים עץ מלא מתוכננים עד הפרט האחרון וכוללים צירים, מכלולים ואביזרים מתקדמים אשר תורמים לניצול אופטימלי של נפח הארון.

Touchwood נאמנה למסורת עיבוד העץ בשיטות ידניות ומחפשת בהתמדה אחר דרכים לשמירה על מוצר באיכות הגבוהה ביותר וברמת מחירים הוגנת.

מטבח מודרני עם אי
לקבלת קטלוג המטבחים 2021 לעיונך בזמנך הפנוי